Handelsbetingelser

Betaling

 

RYTMIK FOR BØRN modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

RYTMIK FOR BØRN bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

 

Momsfritagelse på kurser

Rytmik For Børn har momsfritagelse på undervisning og kurser, derfor vil der i vores webshop kun tillagges moms på fysiske produkter.

 

Holdtilmelding

Tilmelding til hold gælder for et barn og en voksen.

Tilmeldingen til et rytmikhold er personligt og tilmeldingen kan ikke uden forgående aftale med os videregives til anden part. Der gives indtil 14 dage før holdstart halvdelen af dit betalte beløb tilbage ved afmelding. Efter 14 dage før holdstart refunderes dit betalte beløb ikke ved afmelding.

Skulle det ske at RYTMIK FOR BØRNs underviser i tilfælde af sygdom afmelder en af kursusgangene, gives der en erstatningsgang en efterfølgende gang. Dsv at der ved afmelding ikke refunderes betaling men du tilbydes erstatnings undervisningslektion.

Levering

RYTMIK FOR BØRN leverer på alle hverdage,, leveringtiden er 2-6 hverdage.

Enkelte varer er bestillingsvarer og har derfor længere leveringtid.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

RYTMIK FOR BØRN vil dække returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

RYTMIK FOR BØRN

HYBENVEJ 89

2830 VIRUM

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på hej@rytmikforboern.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her (INDSÆT LINK TIL FORTRYDELSESFORMULAR)

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@ec.europa.eu

 

Se Persondatapolitik & Cookies